Friday, October 29, 2010

80 MILIONÓW!!!

Już jest! Ale nie dali prezentów... może admini dadzą jutro.
ale gdy się chciałam zalogować wyskoczyło mi takie coś:
Ale co ciekawe! W poprzedniej notce zrobiłam screena gdy było 79.990 ileś mln ludzi a to zdjęcie zrobiłam o 17.58 równo :)! A teraz (19.57) I jest:
Niesamowite! ;d
Edit:Jeszcze przed chwilą cały Stardoll mi dobrze działał... teraz mi się zacina... starplaza się nie włącza i wiadomości transmitowane.
Edit (chyba 4...): o kurde... teraz już w ogóle... dobrze że szybko zrobiłam tego screena poniżej. 
Kolejny Edit 5: znów mi dobrze działa.
Edit 6: Znów mi źle działa - włącza się tylko strona główna.
Edit 7 (xD): znów cały dobrze działa, tylko starplaza się nie włącza...
[aby uniknąć pytań czemu editów było 7, to za każdym razem edytowałam wcześniej 1 edit :))
Edit 8: Stardoll działa mi w kratkę, tzn. znów mi nie działa. 
Edit 9: Znów dobrze wszystko działa, wiadomości też. Oprócz starplazy cholernej! ;/
Edit 10: Kolejny błąd - o cholera ... tak poprostu weszłam do Salonu Piękności Gabisi9 ... a zobaczyłam tam zamiast Gabisi dziewczynę którą kiedyś jak się robiło konto się dostawało, zanim się dało wybrać ubrania które się chce mieć jak się założy konto tzn. jak tego jeszce nie było. (ciemna karnacja, krótkie brązowe włosy)
Edit 11: Andrzelikag napisała w komenturzu w notce na Sd i my: "neich szybko dają.
a kurwa* nie mam transakcji w SB ;/
pisze mi: BRAK UDANYCH SPRZEDAŻY
;//"


Kurde... na powyższym screenie widać kawałek paska w którym się pokazuje co się ładuje i kawałek paska startowego. xoxo
Napisałam tę notkę innym kolorem i pogrubioną bo od teraz będę tak pisać bardzo ważne rzeczy.