Tuesday, November 9, 2010

My graphics

Nowy nagłówek - poznałam nowe tajniki PS. ( ; . Jest on podobny do wcześniejszego. Ale może zauważyliście rajtuzki czy nieco ładniejszy tekst ... a i ręce trochę lepiej mi chyba wyszły niż wcześniej :D.


Poraz pierwszy chciałabym wam pokazać kilka ładniejszych moich grafik [nie tylko stardollowe :3]
w tym fryza mi nie wyszła xD






 to był bodajże 3 nagłówek - nie miałam jeszcze Photoshopa.


 a na koniec dodam jeszcze jednego fraktala ( ; :
a jednak jeszcze jednego.

coprawda nie jest on mojej pracy, lecz jest śliczny (;

Większość obrazków robiłam w Gimpie. Nie jestem jeszcze jakoś mega-łał doświadczona w PS.
Co myślisz o nich?
Wiem, nie jestem jakąś mega super w tym, ale ładne chyba są.
xoxo
ZAKAZ KOPIOWANIA!!! JAK SKOPIUJESZ ALBO ZAPISZESZ LALKA CI SIĘ WYKRWAWI xd A TO OZNACZA ŻE NIC NIE UMIESZ WIĘC SE KURNA ZAINSTALUJ GIMPA ALBO PHOTOSHOPA. 
I SEE YOU ;*