Monday, December 6, 2010

OMFG !

Italian Mafia
powróciła
kolejka osób którzy będą lub byli shackowani
1st:vpurple = hacked
2nd: mizzmileycyrus9 = hacked
3rd= jess-lolly=hacked
4th=poohg1993= going to be hacked
5th=fashionngirl.=going to be hacked
6th=emorox4eva=going to be hacked
7th=Miss_LolitaF=going to get hacked
8th=keira-v=is going to get deleted
9th=shakira-avril=going to get hacked
10th=Rayko=hacked
11th=bellaculeen99=hacked
(uzaleznieni.blogspot.com - lista stamtąd pochodzi)


Ludzie ! Wiecie czemu zawsze jak jestem SS to mam jeden pokój zamknięty z ubraniami collectorskimi? Nic nie trzymam w szafie. To przyciąga hackerów jeszcze. Raz mam w schowku, raz w pokoju. Różnie - ale pamiętajcie. Często przerabiam apartament więc niekoniecznie są tam moje ciuchy.

Kiedyś mnie shackowano także;(...
Usunięto tej dziewczynie konto... na szczęście, lecz nic nie odzyskałam.