Wednesday, December 1, 2010

To mnie admini wkurzyli.

No kurde, czas powiedzieć w końcu to - zabawa w Stardoll przestaje mi się powoli podobać. Czemu?!
Popatrzcie sami:


To co napisałam (WITAM, MÓJ ...) było w prezentacji xXGreen0AppleXx. Poprosiła żeby skopiować to i wysłać adminom.
Admini na dodatek odpowiadają nie na temat!!!
Ps. zróbcie to samo.
Edit: To chyba nic z tego. Już nigdy mu chyba nie przywrócą konta... admini odpowiedzieli: Ta użytkowniczka dostała wiele ostrzeżeń. Nie reagowała na żadne dlatego usunęliśmy jej konto. Nie ma sensu wysłanie do nas wiadomości w sprawie tego konta. Właściciel może sam się z nami skontaktować.
ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sprawa druga.
Zraportowałam pewną osobę (nie chcę mówić jej nicku). Klnęła i obrażała, na dodatek była jednym z wielu "głupich kont" które powstają aby prześladować, obrażać i ogółem sprawiać żeby Stardoll nie był tak ciekawy. I co?...
PS. nie zgłaszałam Angel'a na 1000% 

DO ADMINÓW (wy też możecie to przeczytać)
Przepraszam, lecz muszę to powiedzieć: uczcie się czytać. To wszystko przez was. Kiedyś byliście lepsi i w ogóle. Stardoll też był kiedyś lepszy.
Jeszcze kiedyś nawet I_am_collecor pisała do was w sprawie znikających stardollarów, mimo tego że się nic nie kupowało - kilka dziewczyn straciło 100-600 sd. A Wy im odpowiedzieliście znów nie na temat. 
A Superstar? W tamtym roku jeszcze Superstar kosztowało 10.98zł (przez telefon) i się dostawało chyba 200 sd na miesiąc! A dziś - SS 10.98zł = 2 tygodnie, 100 sd.
Tak po za tym - wszystko jest dla SS. Prawie wszystkie ładne ubrania i meble. Chociaż moglibyście czasem dodawać fryzury NSS.
Jeszcze na dodatek kiedyś do was pisałam 2 razy(!) na temat pewnej osoby którą nie mogłam zgłosić bo mi się pojawiały text "Nie możesz zgłosić bo ta osoba nie ma nic w prezentacji" czy jakoś tak. A ona mnie wyzywała od lesbijek, idiotki itp. a Wy? Nic.
Przez Was, wiele użytkowniczek odeszło od Stardoll, w tym prawdopodobnie ja.
Wrócę na Stardoll jak będą nowi admini, ludzie, nie roboty!
Edit: Chyba przeczytali, bo odpowiedzieli mi na temat Angel94_12 ... 
Tak dokładnie, napisałam 2 listy - pierwszy na temat Angel94_12 a drugi z linkiem do tego posta. W pierwszym liście odpowiedzieli mi to co na górze a na drugi właśnie też to co jest na górze - Ta użytkowniczka ... (Angel to chłopak ;P)
Edit: xXGreen0AppleXx podobno też usuną konto!!!! To jest bardzo nie sprawiedliwe!!!! Przecież ona nic nie chce zrobić złego tylko pomóc!!!!
(wysłałam wiadomość adminom żeby przeczytali ten post - ciekawe co mi odpowiedzą ... zapewne nie na temat, ale ważne żeby to przeczytali przynajmniej!)